Merhaba arkadaşlar Büyük kızım 3 yaşında küçük de 3 aylık olacak aslında aralarında tam 3 yaş var ve ne yazık ki büyük kızım küçük kıza alışamadı bir türlü her fırsatını bulduğunda zarar veriyor hiç acımadan . Ne yapmak gerek çok üzülüyorum biraz daha ayaklansa daha çok zarar verir diye korkuyorum.