Merhaba güzel anneler
Size lazer epilasyon ile ilgili danışmak istiyorum. Doğum yapalı 10 ay oldu araştırdım lazer epilasyon 6. Aydan sonra yaptırılabiliyor fakat 6 kere regl olunması gerekiyormuş bende emzirdiğim için regl olmuyorum şuan başlasam regl olmaya başlayınca kıl kökleri yenilenir mi benimle aynı durumda olan var mı