Esragk Dun akşam bir bayana yazmıştım onu aynen gönderiyorum. 😂
Öncelikle 3 gün kuralını araştırmanızı tavsiye ederim. Kısaca anlatmam gerekirse 1 sebze veya meyveyi 3 gün boyunca porsiyonun boyutunu arttırarak vermektir. Ilk gün 1 çay kaşığı, ikinci gün bi tatlı kaşığı ve üçüncü günde bir yemek kaşığı kadar verilir. 3 gün bittiğinde de başka bir sebze yada meyveye geçilir ve yine çay kaşığı boyutunda başlanarak 3 gün tamamlanır. Bu böyle 6 aylık bebeklerin yiyebileceği o mevsime ait sebze meyvelerin hepsi ve yoğurt ile yapılır ve tadimliktir bu uyguluma. Tadimliklar bittikten sonra da artık bir kaç sebze birbirine karıştırılıp değişik tadlarda püreler yapılır ve artık günde 1 defa ara öğün gibi 1 yemek kaşığı boyutunda verilir. Benim doktorum 7. Ayın sonuna kadar bebeğin yediği 100 ml geçmemeli demişti bir çay bardağı kadar yani. Sonra zaten kahvaltılar vs başlıyor.