caparjunior Merhaba, öncelikle bebeğiniz 4.ay uyku regresyonu olan doğumundan beri ilk defa yaşadığı bir uyku regresyonunu çok büyük ihtimal yaşıyor gibi. Bu sürecin geçici bir süreç olduğunu unutmayarak uyku düzeninizi ne olursa olsun bozmadan rutininize sadık kalmanızı şiddetle tavsiye ederim. Sonraki süreçlerde de bu şekilde ilerlerseniz inanın daha kısa sürede bu tarz durumları atlatacaksınız. Zor süreçler sizi anlıyorum ama sabırlı olmanızı öneririm. Bebeğiniz ile güvenli bağınızı zedelemeden 6.ay itibariyle Kim West Medodu ile “Uyku Koçluğu”nu tavsiye edebilirim size. Profilimde “Bebeğime Uyku Koçluğu Yapıyorum 😴” konu başlıklı postumdan fikir edinebilirsiniz. Ama tekrar belirtiyorum zorda kalmadığınız sürece bebeğinizin 6 aylık olmasını beklemeniz gerekmektedir, o sürece kadar da zor olsa bile sabırla düzeninizi bozmadan rutinde kalıp kolaylıkla süreci aşmanızı temenni ediyorum ♥️