alp3413 Şuan odası 23 drece kalorifer 40 karda yanıyor sizlerde durumlar nedir bebisleriniz için uyku tulumu kullaniyormusunuz bir türlü ısı ayarını ben yakalayamiyorum sanki evde
Mnli alp3413 24-25 uyku tulumu kullanmıyorum sadece pijama aslında çocuk doktoru 21-22 dedi ama o derece bana soğuk geliyor o yüzden yükseltiyorum
Melek34011 alp3413 genelde 22 oluyor bazen 21 düştüğü oluor ben 2.5 tog uyku tulumu kullanıyorum terlemeden sabah sıcacık uyanıyor
Damlanurrr alp3413 21 22 derece 1tog uyku tulumu giydiriyorum çokta açmıyorum petekleri sıcağı seven bir bebek değil bilerekte kalin bir uyku tulumu almadım uykusundan kalkıyor yoksa
Fincan Bizim ev çatı katı merkezi sistem kalorifer olmasına rağmen ısınmıyor 18 19 derece arası. 1.5 tog uyku tulumu kullanıyorum içine zıbın+tulum ile.
Aryakus2828 alp3413 kızımın odası 23 24 derece oluyor petek acik olmadigi halde peteği açınca 26 27 oluyor diger odalardan sıcaklık giriyor idaya uyku tulumuyla yatryrm 21 22 normal demisti doktorumuz.
Misssitare Rwerdst bende sizin gibi yatırıyorum derece de aynı ama göğsü serin geliyor. Sizin bebeğiniz nasıl sıcak oluyor mu? Tulum olayını bir türlü oturtamadım. Emerek uyuduğu için terleyor teri soğuyunca mı serin oluyor anlamadım.🤦♀️
Binnur_cam alp3413 en düşük 22.3 en yüksek 23.7 oluyor kısa kol zıbın üstüne 2.5 tog uyku tulumu ile yatırıyorum sabah hem sıcacık oluyor hem terlememiş oluyor ..
Rwerdst Misssitare ya tüm vücudunu soyunca bakın bence boynuna ve ensesine. Bende bazen dokununca soğuk gibi geliyor. Bez değiştirmeye başlayınca bakıyorum sıcak vücudu.
asimesila alp3413 giydiriyorum onların odasinda petek Bir tür bile açık değil kapalı gibi ilik tulum sizde alın
asimesila 1.5tog uyku tulumu bu arada oğlum atlet ile altına sadece pijama giyer kızıma pijama üstüne giyer tulumu