kubraece0 Bebeğim 2.5 aylık sancı çekiyor sürekli bildiğimiz kadarıyla kolik değil nurse harveys damla kullanıyorum akşamları da biogaia fakat devam ediyor uykusundan uyanıyor sap simplex damlaya geçmelimiyim ve nasıl kullanılıyor
Minikaola kubraece0 biz sab simpleks ile geçirmiştim eğer yoksa duş aldırıp karnına biraz masaj yapabilirsiniz.