Ramoecrn Kızlar yeni başladı bu durum ya normal mi baba nedir tamam aşık babasına eyvallahta bana niye baba diyosun
Hayat123456789 Ramoecrn hahaha bir tanede bende var anne diye düzeltiyorum inadina baba diyor kızdığımı anlıyor yüzümden babamm diyip öpüp gülerek kaçıyor 16 aylık daha dalga geçiyor resmen benimle 😂😂
pinkooo_02 Ramoecrn oyyyy yerim ben onu bu yaşta çok inatçı oluyorlar hiç oralı olma kendisi zaten baba demeyi bırakacak 😂
Kuzeymiram Ramoecrn kiz ben benim ogluma seni kim dogurdu diyorum babam dogurdu diyor kabul etmiyor benim dogurdugumu 😂 2 yasinda
sonbezbukucu size baba dediğinde güldüyseniz ondan devam ettirmiş olabilir. kızımda eşime dede diyor herkes çok güldüğü için oyun haline getirdi. o dede dedikçe biz baba diyoruz ama nafile…