Duyulurum Merhaba. Oğlum beş aylık gözünün biri içe doğru kayık gibi geliyor bana. Son günlerde emin olduk bundan göz doktoruna gideceğiz. Bu durumda ne yapılıyor? Bu durumu yaşayanlar nasıl bir yoldan geçti, yazarsanız çok sevinirim
Kumpr Duyulurum bi tanıdğımın bebeği 16 aylık falan doğumundan beri gözleri içe bakıyor gözlük taktırmıyor ilerleyen zamanlar da muhtemelen 2 yaştan sonra ameliyat demişler
kahvepres Duyulurum umarm kayma değildir bizede 2 kişi kayma var kıznda dedilrr hastaneye getrdm doktr kontrl eti herhabgi bi kayma yok denildi göz yapısından dolayı bazen öyle görünebilir veya burun yapısndan dolayı die
Alfa_Mom Duyulurum benim oğlumunda gözü baya içe bakıyor özellikle fotoğraflarda doktora götürdük tüm her şeye bakıldı ama bi sorun yok gözleri çekik burun kemiği basık o yüzden en ufak bi yere baktığında bile gözü kayıyor gibi görünüyor ama o tamamen yapısından kaynaklı çinli gözü gibi yalancı şaşlık deniyormuş 11 buçuk aylık bu arada 1 ay önce götürdük
Bebegimannesi Duyulurum benim kızımında bazen böyle oluyor ne zaman gideceksiniz doktora randevu aldınız mı bende götürmeyi düşünüyorum 8 aylık Benimkide eğer giderseniz beni de bilgilendirirmisiniz
Duyulurum Bebegimannesi tabii yazarım. Ben hep takip ediyordum bir farklılık seziyordum. Eşime de dedim 4 ayı geçti hala bazen oluyor diye. İşte bu birkaç gündür de fazla oluyor fotoğraftaki gibi. Bu akşam eşim de eve gelince gözü biraz kayıyor sanki dedi. O zaman tamam götürelim bir dedim. Bir aylıkken götürmüştük ve her şey normal 6 veya 1 yaşta tekrar kontrole gelirsiniz demişti. Daha karar vermedik 6 ayı bekleyelim mi şimdi mi gidelim bilmiyorum. Bazı postlarda altı aya kadar sürüp geçtiğini okudum ama bazılarında 4 aylık gözlük verildiğini okudum o yüzden kararsız kaldım
Bebegimannesi Duyulurum bende düzelir diye bekledim ama bizimki de hala düzelmedi 1 yaşına kadar acaba beklesem mi diye düşünüyodum hatta ama muhtemelen bende götüreceğim
Duyulurum Bebegimannesi inşallah ikimizin bebeğininki de önlemli bir durum değildir. Etrafımda göz kayması olan ve gözlük takan bebekler olmuştu ve böyle belli belirsiz değil çok net şaşı bakışlar olduğunu hatırlıyorum. Endişeliyim ama bunu düşününce ileri bir seviye değildir diye ümit ediyorum
Zeynephuma22 Bebegimannesi Merhaba bebeğinizin gözü düzeldi mi acaba benim kızımda 6 aylık oldu hala gözünde kayma var
urazinannesiiiiii Benim oğlumda da vardı tıpatıp aynısıydı hatta tek gözü içeri kayıyordu özellikle odaklandığında birşeye mesela. Özellikle 5.aydan sonra belirginleşmişti ya da ben sürekli kontrol ettiğimden öyle geliyordu 10.ayda göz doktoruna götürdüm bebeklerin çoğunda bu durum olabiliyor dedi göz resmini cektiler detaylı falan herhangi bi problem çıkmadı kendiliğinden geçer dedi 6 ay sonrq kontrole getirin siz yine de dedi. Şuan 14 aylık 2.3 aydır tamamen geçti çok şükür. Siz götürün yine de muayeneye ölçüm yapıp bilgi verirler
seheeeeer1 Duyulurum nasıl bir yol izlediniz lütfen yazar mısınız bebeğim 11 aylık aynı bu şekilde tek gözü geçti mi sizin
egehan893_ Duyulurum merhaba benim oğlumda 5 aylık bende bu şekilde fark ediyorum oyuncağına bakarken veya püresini ağzına doğru götürünce böyle belli oluyor doktora götürğcem ama gidene kadar içim içimi yiyor sizin nasıl oldu geçti mi götürdüğünizde ne dediler
gncglozclk egehan893_ yegenıme de var dedıler de goz doktoru gayet normal dedi suan 2 yasında bısey de yok 🥹
Bebegimannesi Zeynephuma22 evet düzeldi şu an 18 aylık 1 yaşından sonra düzeldi diyebilirim doktora da götürmüştüm sorun olmadığını burun kökü basık diye öyle kayabilir zamanla düzelir demişti gerçekten de öyle oldu