Bebeğim 23 günlük ve göğsüm emzirirken ilk başta yara olmuştu şimdi yarası geçti fakat ağrısı kaldı her emzirme eziyet gibi sanki göğüs ucu kopacak gibi ağrıyor bebeğim tam alıyor yanlış emzirme de yok bu mastit belirtileri de yok kızarıklık ateş vs yok bu ağrı ve hassasiyet ne zaman geçecek bilgisi olan var mı yeni bir süreç zaten ilk bebeğim göğüs ağrısından mahvoldum diyebilirim bir kere sağma makinası ile sağım yapayım dedim canımdan can gitti onda bile ağrıdı sabırla geçmesini bekliyorum ama bir fikri olan var mıdır acaba 🥺