zeynepst bende aldım e bebekten promalt e bebeğin emzirme danışmanı haftada iki kere içsen yeter fazlası sana kalori olur sadece dedi 24 lü alıyorsun 12 sinin parasını ödüyorsun sanki arttırdı gibi denemeye değer yani bi kaç tane al önce etki görürsen 24 lü alırsın bu yukarda sorduğum vitamini deniycem bende siparişini verdim pazartesi gelicek söylediğim çay tarifinide denedim dün 3 4 bardak içtim oda etki etti gibi