helinali Kızlar 11 günlük bebeğim var ama her süt emdigin de süt boğazında kalıyor benim durumu yaşayan var mı acaba çok korkuyorum
ozlemtuncdede helinali benim bebeğimde 53 günlük bazen oluyor öyle korkulacak bir şey hızlı süt akışından dolayı oluyormuş
Aysnrincii helinali tamamen tazyikli sütle alakalı boğulma öksürme memeyle dövüş gibi tepkiler gösterir sırtını yaslayarak yatar pozisyonda emzirebilirsin
Melike_ikra sÜtünüz tazyikli geliyorsa boğazında kalması normal. Yada ağzında biriktirip öyle yutuyordur
Onemother1 helinali hayır üfürümle alakalı olduğunu sanmaıyorum bizde de üfürüm var ama hiç sorun yaşamadım şükür.yutma reflexi tam gelişmemiş olabilir sütünüzde tazyikliyse ondan olabilir zamanla düzelir bence siz yine de dikkat edin
helinali Onemother1 kaç aylık bebeğiniz acaba bana bilgi verir misiniz kalp kapakçığınin altında mi üstünde mi var ufurme
huzurluaycicek Emzirirken bebegin başı yukarıda gövdesi aşağı şekilde eğimli olsun, bir de karni sizin karniniza doğru baksın yenidogan döneminde olur öyle şeyler
Onemother1 helinali kapakçıkta değil aslında kaslardaymış masum üfürüm kardiyolojiye gittik büyüdükçe kapanır kapanmasa da hiç sorun değil normal hayatına devam edebilir dedi.1. Ayda gitmiştik.şimdi 5 aylığız kontole gidicez haftaya kapanmış mı bakçaz bakalım
helinali Hmmm anladım benim bebeğimde iki yerde var biri altta biri üstte üstteki sorun değil hiç takma kapanır dedi ama alttaki çok uzun sürebilir her ay kontrol dedi açıkçası bende sutun boğazında kalmasını ona bağladım
Ayse12345678 6 aylık olduk hala boğanda bırakıyor sütü valla bazen sütüm tazyikli olduğu için silokn üç Kullandım kanda dolduğunda kalıyordu saldır çayıra mevalma kayıra napim öğrenecek büyüdükçe kontrol etmeyi sütü dedim
Ayse12345678 helinali bende çok korkuyordum kaç kere ağladım hatta ilk doğduğunda sonradan alıştık öksürmeyi öğrendi kendi kendine soruna bile vurmuyorum artık kendi öksürüyor düzeliyor