Bebeğim 4,5 aylık bazen arka arkaya çok öksürüyor ama nasıl bi öksürük olduğunu çözemedim… Çok fazla tükürüğü var boğazına kaçıyor ondan mı diyorum ama bilemiyorum nasıl ayırt edebilirim? Başka bi belirtisi yok ateş huzursuzluk burun akıntısı vs. O yüzden doktora gitmedim. Boğaz kuruluğu gibi öksürüyor gibi ya da tükürüğü boğazına kaçıyor gibi… Sıkıntılı öksürük nasıl oluyor? Doktora gitmeli miyim