Nisaaaaass ya çok tıkalıdır ya az sıkıyosundur ya aspiratörü çok uçta bırakıp yavaş çekiyosundur yada bebeğinin balgamı yoğundur.
Ben sıkıyorum bir delikten diğer delikten cıkıyor sonra diğerine sıkıyorum sırtına pat pat yapıp aspiratörle çekiyorum ve resmen sarı sarı balgam geliyor.