Satranc aynı yaş aynı durumdayım asla yemiyor, son bir aydır aşırı üzerine düşüyorum yapmadığım yemek vs kalmadı, ama sakinliğimi de koruyorum çünkü eziyet olur hem bana hem çocuğa, siz de sakin olun tv vs açmayın yemek isterse yesin, maks bir aya kadar da alışır sizlerle sofraya oturup kalkmaya