Kızlar artık elim ayağım titriyor ne yapacağımı şaşırdım 2 aylık ve hergun akşam 5 gibi başlıyor saat 10 11 e kadar aralıksız ağlamaya başlıyor ama normal bir ağlama değil resmen baygınlık geçirecek derecede gazı var biliyorum ama neden aynı saatlerde ve ne yaparsam yapayım susmuyor uyumuyor bayılıyor resmen 😭😭😭😭😭var mı böyle doktora mi gitsem ne olacak Korkuyorum artık