durukusunannesi_ sedaki kafa şekli çok bozuk değildi de bozulmasın diye kullandım ben ilk 4 ay uyuturken her zaman değil ama gün içinde uyanıkken oynarken oyun halısında vs o zaman koydum başının altına gayet güzel şuan kafa şekli
efelinamoms sedaki 5 ayliktan sonra kullandım oğluma malesef kafası yamuktu çok faydasini gordum şuanda gayet iyi kafası baya düzeltti