nnnida merhaba memnun musunuz giyilebilir pompadan acaba? Ben aventten hic memnun değilim sütüm de az öyle çok değil 15 dk anca 20 cc cıkıyor. Giyilebilir alırsam belki bakmazsam falan daha cok gelir başında da oturmaktan sıkılmam diye düsündüm. Yorumlarınızı yazarsanız cok sevinirim