Merhaba hanımlar, memede apse yaşıyorum. Genel cerraha gittim antibiyotik tedavisine başladı. Ben bebeğimi emziremedim o dönemde yine olmuştu fakat meme dışına doğru bir sislikti bir süre sonra antibiyotikle patladı. Bu meme içinde şişlik zamanla uç çıkarırmi bilmiyorum ama sormak istediğim şu çocuğum 3.5 yaşında ve hiç emziremedigim için bu kadar zaman sonra tekrarlaması normal mi. Bide kesi yada şırıngaya gerek kalmadan evde yapabileceğim bir şeyler varmı ? Yaşayan anneler yardımcı olursa sevinirim.