Tatlimomy Farklı bir baharatlık kulandigimda zor oluyordu bu şekilde elimin altında kolaylık oluyor yağ olmamasi için astım 🤗😂
Egenin_pamugu Tatlimomy Bende bu şekil Ocak yanına raf yaptırdım baharatlık için, hem yağ vs olmuyor hemde derli toplu duruyor tezgah üstünde çok eşya sevmiyorum 🤭
Tatlimomy bebitonunannesi_ Benim baharatlikda ayrı yerdeydi zor oluyordu aldığım yerde kirleniyordu bu şekilde DHA guzel bncede Aşko bu doğalgaz borusuna nsl yeşil sarmaşık yapay çiçeklerle.kaplamadin ben şok herkez yapıyorya😂😂
Merveeofs Tatlimomy köşem yok kii zaten 4-5 ay önce taşındım ankastre için kabin kestirdim tezgahtan ayrı duruyor yani, tezgahım çok küçük anca evye ve bulaşıklık kadar yer var baharat falan hep dolapta 🥲🥲🤷🏻♀️