Tuniii merhaba ilacın bı yan etkisi olmadı şükür 10 gündür bıraktık biz çünkü çok fazla küçülme olmadığı için doktor biraz bırakalım ilacı öyle takipte kalalım dedi. İlaç acı olduğu için pekmeze katıp iciriyordum hapı eziyordum. İnşallah geçer sizinkide bı an önce Allah’ım hepsine şifa versin 🙏