Mom0870 2 saate bir uyandırıyorum henüz 13 günlük bebeğim ama çok az emiyor 5-10 dk sonra uyuyakalıyor uyandıramıyorum neler neler yapıyorum burnunu sıkıyorum altını değiştiriyorum ayaklarıyla oynuyorum ama nafile uykusu varken uyandırmak çok zor. Azıcık emdiği ona yetmez diye de ben dert ediyorum 😔😔 şimdide bekliyorum uyandıramadım azıcık uyusun diye acıkır belki diye 2 saatten önce uyandırıcam o emdiği yetmemiştir diye 😔 sarılığımız yok çok şükür ama bebekler ilk zamanlar acıktığını bilmez şekerleri düşer uyanmazlar dediler o yüzden çok korkuyorum
AynurOncul Mom0870 Biz daha 7 günlüğüz ve bende çok zorlandım uyanmaması konusunda.. Bacaklarına ıslak mendil dokundur ya da altını aç demişti hemşire.. O şekilde uyandırabildim.. Topuk cimdirme burun sıkma işe yaramadı
zeynepzeze Evet 2 saati geçmemesi gerekiyor, ama şu an emdiği 5 10 dakika ona yeter çünkü midesi çok küçük. Ama bu durumlarda siz stres yapmayın doymasa uyumaz bile. O uyudukça sizde dinlenin sütünüzün kalitesi artar.
Mom0870 zeynepzeze 5-10 dk 2 saat yeter mi ona acaba hep korkuyorum tedirgin oluyorum yalnız bırakamıyorum
Neziha Normal bence benim kızmda öyleydi ben topuğunu cimciriyordum doktor ya burnunu sık yada topuğunu cimcir dedi uyanıyor öyle ağlaya ağlaya yemesi lazım dı çünkü sarılık ta vardı benim kızımda o yüzden çok uyku yapıyor du zorla uyandır anlamaz o daha ağlasa hemen susar zaten
Mom0870 Neziha zorla da uyanmıyorki topuk burun hiçbiri işe yaramadı yarım saat daha bekleyip öyle uyandırabildim derin uykudayken uyanmıyor 😏