Esra93 aynısını bende yaşadım ciğerlerde bişe yok bişey yok burundan geliyor hırıltısı dediler belki bir buçuk ay öksürdü yavrum ben hergün sabah akşam serum fizyolojikle burnunu temizliyordum ıhlamur bile içirdim kaşıkla ama fayda etmedi macrol verdi doktprumuz öksürüğün 10 günü geçtiği için antibiyotik kullanıcaz dedi oda fayda etmedi en sonunda ateşlendi birden hastaneye yatırdılar ben küçük çocuklarda böyle evde tedavinin pekte mümkün olmadığını düşünüyorum doktordan fayda oluyo yinede