Annebebek7 Kızlar 2 hafta flan oldu hâla gözlüğe alışamadım düşüyor gibi hissediyorum ama düşmüyor flan alışmak için daha erken mi
bernnaa Annebebek7 erken daha benim gözler düşük ama uzağı görmem zorlaşmıştı 3. Aya giricem eski halime dönmeye başladı
Deletedmom_112 Annebebek7 1 yıldan fazla kullandım alışamadım 2 kere kırdım, en son gidip göz lazeri oldum.
bernnaa Annebebek7 pardon yanlış anlamışım gebelikte göz derecesi ilerliyor doğumdan sonra eski numarasına dönüyor ondan bahsediyorsunuz sandım
Annebebek7 Deletedmom_112 lazer ben de düşünüyorum ama gözüm uyumlu mu hiç bilmiyorum biraz daha geçsin cesaret gelir umarım
Annebebek7 bernnaa benimki de çok ilerlemiş ondan demek , miyop mu ilerlemişti sizin ben çok şaşırdım nasıl bu kadar ilerler diye
bernnaa Annebebek7 miyop ve astigmat var bende 0.50-0.25 düşük dereceler ama genede uzak yazıları okumak zor oluyor o zaman gözlük kullanıyorum