BaranOgur Tecrübeli annelere danışmak istiyorum. Bebeğimi gece nasıl alıştıracağımı henüz bilmiyorum.
Ozgebrar19 BaranOgur Ben tuvalete alistirdigimda gecede hiç takmadım. Altına alez serdim. 1-2 gece altına yaptı . Gece gidip kontrol ettim üzerini değiştirdim. Bi kaç gece sonra yapmaması gerektiğini anlıyorlar zaten
Nilamom11 BaranOgur tam 2 yaşında kestim bezden ilk ⅔ gün geceleri uyandırdım sonrasında hiç yapmadı altına
Alaucar BaranOgur profesör bir doktora sormuştuk biz oda uyuduktan 1bucuk saat sonra kaldırın çişe ne uyanık ne uyur durumda çiş yapmaya kaldırıyorum annecim diyorum kaldırıp yatiriyorum 11 de bile kalksa asla altına yapmıyor
asimesila BaranOgur ben bez takıyorum mesela ama çişi varsa uyanıp sesleniyor uyanmaz sa eger sabaha kadar tutar. Bide 8 den sonra sivi fazla vermem 9/30 da uyur mesela
BaranOgur Ozgebrar19 ; Cevabınız için teşekkür ederim. Ben birkaç gece denedim ve bazen kuru bazen altını ıslatınca bez kullanmayı tercih ettim. Bebeğiniz tuvaleti geldiğinde sizi uyandırıyor mu?
Ozgebrar19 BaranOgur Hiç tuvaletim geldi diye uyandirmadi beni 😴 İlk öğrendiği zamanlarda birkaç kez yatağına yaptı onun haricinde tuvalet için uyanmadı hiç
BaranOgur Nilamom11 ; Merhaba Gündüz hiçbir problemimiz yok fakat gece birkaç defa uykusunda ıslatınca bez kullandım. Aslında taşınma sürecimiz olduğu için zorlamak istemedim. ☺️ Lakin başlayacağım.
BaranOgur Alaucar ; Merhaba Bebeğimiz derin uykuyu sevmesine rağmen düzenli bir şekilde deneyeceğim. Teşekkür ediyorum.
BaranOgur #durumguncellemesı İki gündür gece bez kullanmıyor. Uykusunda kaldırıp tuvalete götürüyorum. Tekrar uykusuna devam ediyor. Bu süreçte yardımcı olan herkese minnettarım. 🥰