Melis55123 Bende aldırmayı düşünüyorum yanağımda biraz kabarık et beni olarak geçiyor sanırım yüzeyden biraz daha kabarık çukur kalır diye yada iz kalır diye çok tereddüt ediyorum yaklaşık beş senedir aldırmak istiyor cesaret edemiyorum o derece
anniiiii fizikcianne ya acaba süreci bizimlede paylaşırmısınız benimde var hep aldırmak istiyorum her beni alıyorlar mı fiyat ne iz kalır mı
Rez fizikcianne bende de doğumdan Sonra çok çıktı et beni, şimdi 2. Hamileyim doğumda doktoruma diyecem yaksın hepsini, aşırı gözüme batıyor rahatsız oluyorum artık,eşim yaktırmıştı uzun acılı bir işlem değil