supermom11 Kızlar bebişleri gece beslediğimiz de gaz çıkarmak lazımmı yani normalde gündüz her beslenme sonrası aktif şekilde gaz çıkarıyor ama gece uykulu halle omzumda tekrar uyuya kalıyor çoğu zaman çıkmıyor bu sorun olur mu?
Deletedmom117 supermom11 ben gazını çıkartmadan uyutuyodum emzirip yatırıyodum. gaz problemi yaşamazdık şu an dokuz aylığız hiç kalmadı geçicek sabır🙏
Kuubra supermom11 gece de emzirsem gazını mutlaka alırım, almama rağmen ağlayarak uyanıyor ve ne yaptıysam kar etmedi😆😆
_tospikannesi supermom11 bizde de aynı canım gece emzirirken uyuyor çoğu zaman omzuma alınca kafası uykudan kalkmıyor gazda çıkmıyor her sabah aglayarak uyanıyor :(
supermom11 Kuubra yok çok şükür ağlayarak uyanmıyor ama merak ettim. Bizimki genelde sabaha kadar göz kapalı tekme atıyor 🤭
123izel_ supermom11 bizde gece uykusunu bölmüyoruz karnını doyurup geri yatırıyo bu zamana kdr sorun olmadı şükür