flowers17 kuru tutulacak dıyenlere aldırıs etme derken doktormusunz oardonda ınsanlara yanlıs yonlendırme yapmayın .Kuru tutmaktan kastettıklerı ıyıce kupkuru olması demek degıl lavabodam cıkınca banyodan cıkınca yuzeysel sekulde kurulamak gereklı zaten batıkon sureklı suruyoruz krem kullanıyoruz kupkuru kalamz nemlı oluyor ıster ıstemez . Ve benım bu sekılde 10 gunde butun dıkıslerum tamamıyla dusmustu ne bır enfeksıyom nede bır acı hıssettım . Bu sekılde yapmamıda doktorum soledı