NesEren Kızlar şiddetli adet sancısına ne iyi gelir önceden arveles majezik falan içerdim hafifletirdi şimdi emzirdiğim için sadece parol içtim bitki çayı falan asla fayda etmiyor kıvranıyorum sabahtan beri. Ne geçirir bunu kafayı yemek üzereyim
minikveannesii NesEren benim de çok fazla sancım oluyor şu an ben de kara kara düşünüyorum emzirme döneminde ne yapabilirim diye ama şunu tavsiye edebilirim ben emzirme döneminden önce de karnımı bir tülbentle sıkı sıkı bağladığımda ağrımı az olsun hafifletiyordu
anneyim09 NesEren bn her ay ağlıyordum sancıdan doğum yaptıktan sonra ağrım kalmadı 3.5 yıl oldu doğum yapalı her ay adet olduğumu anlamıyorum bile lekeyi görene kdr ama öncesinde ölüp ölüp diriliyodum
Mrtylmz NesEren kaynamis suyun icerisine 10 adet karanfil atin ve demlemeye birakin sonrasinda seker ilave edin birazda olsa rahatlatir
NesEren minikveannesii teşekkürler deneyeceğim. Şu teknolojide bi regl sancısına çare bulunamadı ona yanarım ya
NesEren pasaannesiyim şimdi emzirdiğim için her bitki çayını içemiyorum ama kekik anason rezene civanperçemi melisa papatya hepsini denedim daha önce 🤷🏻♀️