KarabulutBuse benim çok ilginçtir ama hastaneden çıkıp eve geldiğimin 4. Gununden itibaren hiç agrım sızım olmadı. Ben de çok şaşırdım. Zaten 10 gun sonra hiç dikişim yok gibi oturup kalkıyordum hiçbir hassasiyetim kalmamıştı. Şimdi 50 gunlüğüz hala hiçbir hassasiyet yok. Bence doktorun eli ile alakalı. Ben ilk doğumumda gunlerce kalkamamıştım. Mahvolmuşum. Ama bu sefer çok iyi doktora denk geldim. Sizin de geçecektir o hassasiyet ama uzun sürecek sanırım benim ilk doğumum gibi. Ne kadar uzun sürse de mutlaka geçiyor endişelenmeyin.