Merhabalar. Dün doktorumuz demiri çok düşük diye bebeğime Ferro sanol b şurup verdi. Sabah kullandigimdan beri 4-5 kere ishal şeklinde kaka yapti. Yarın vermeyi düşünmüyorum. Tekrar doktora gideyim diye düşündüm ama size de sormak istedim. Bunu yaşayan oldu mu?