Merhabalar oğlum 15 günlük gündüzleri hiç biir sorunumuz yok ama geceleri uyumuyor gazı var desem yok gazını çıkarıyor emziriyorum ekstradan sütüm yetmiyordur diye mama veriyorum geceleri altı temiz oluyor. Kucağımıza aldığımızda susuyor yatağına koyduğumuzda ağlıyor yine. Yaramazlığına mı yapıyor yoksa bir ağrısı mı var bilemedim sizin bebeler de böyle yapıyor muydu 😟