Bende önce Aptamil prematil kullandım bebeğim düzeltilmiş 20gunluk sma kullaniyoruz bizimde birinde kusarsa öbürü de kusmuyor öyle öyle kutu bitmek üzere artık bende değiştirsem mi yoksa devam mı etsem diye düşünüyorum. Aptamil de 30cc yerken sma da min 90 iciyo o da bazen yetiyo çözemedim bı anda bu kadar artar mı beslenme miktarı anlamadım.🤷