LavininAnnesii Prensescik kuru fasülye nohut 30-40 dakikada pişiyor. Biz kuzu eti yiyoruz o da yarım saatte filan pişiyor. Altını kapattıktan sonra bekliyorum bi 10 dakika sonra hava düğmesini çeviriyorum hava bitince açıyorum
tuzludakota Prensescik ben sadece soğumasını bekliyorum su tutmuyorum, nohut fasulye de ben önden haşlama yapıp buzluğa atıyorum o yüzden 10 dk yeterli oluyor çiğden kaç dkkada pişerr bilmiyorum