_xAzrax_ Lina2007 normal doğum yaptım 40ım çıktıktan hemen sonra adet oldum. Üstte kalsın sezaryen olan anneler cevaplar belki 🌸
Ftsyckk Lina2007 sezaryen oldum. 5 ay sonra adet gördüm her zaman ki gibiydi süresinde değişiklik olmadı.. 3-4 gün sürer benim hep.
Peeri Lina2007 emzirmeyle alakalı sanırım ben 1 yıl sonra gördüm. adet de denemez ama kahverengi geldi . Bakalım sonraki ay nasıl olacak. Emzirmeye devam ediyorum.
EypMom 2 ay sonra hafif azaz kahverengi akıntı geldi 5 gün 10 gün sonra tekrar aynı şekilde geldi 10 gün sonra yani şuan yoğun bişekilde geliyor hamilelikten önceki gibi 4.gğn ve emzirdiğim halde 😕 3 aylığız
Tuba Lina2007 İlk sezaryen doğumumdan 10 ay sonra ilk kez adet gördün. İkinci doğumumdan da 4 ay sonra adet oldum
EypMom Lina2007 yok hemşire soruyordu her aşıya gitmemizde anlatıyordum çok güzel diğer aya adet olacaksın diyordu
Lina2007 EypMom peki sancı durumu nasıldı ben 5 aydır adet olmuyordum bugün 6ci gün hala çok sancım var hala kanamam fazla geliyor
EypMom Lina2007 çok çok hafif 1 gün sürdü ama ilaç atıcak veya of puf diyicek bi ağrı değildi biraz halsizleştim o kadar
Hayymoomm Lina2007 6 ay sonra olmuştum normalde ilk günüm ağrılı geçer ama 6 gün sürdü ve hep ağrıdı ve yoğun kanama olmuştı daha önceleri ilk gün yoğun kanamam oluyordu sadece ay hiç özlememişim valla çok zor bir süreçti benim için afedersiniz kusma bile oldu yani
Deniz98 Lina2007 sezeryan oldum 4 buçuk ay olacak henüz olmadım ama ara ara kasık ağrılarım oluyor sanki adet olacakmışım gibi ama olmuyorum
semosderler Lina2007 sezeryan sonrası 2.5 aylıktık oldum maşallah kahverengi akıntı falan değil bildiğin adam kesmiş kadar oldu 🙈🤦♀️