Cerazette kullanan hanımlar ne gibi yan etkiler yaşadınız burada post açmıştım regl olmadan hapa başlamıştım gözlem sürecindeyim bir haftadır kesilmeyen kanamam var normalde reglim bu kadar sürmezdi haptan diye düşünüyorum ama emin değilim bebeğime tek bakıyorum kolik olduğu için çok zorlanıyorum sürekli karamsar moddayım hap depresyon da yapıyormuş öyle birşey mi yaşıyorum bilemedim değiştirmeyi düşünüyorum 😔