merhaba kızlar 46 günlük bebeğimin göbeğinde pıhtı oluşmuş sanırım kan sızmış herhangibir akıntı yok ama kan kurumuş bilgisi olan varmı neden olur? bebeği 3 günlükken düşmüştü ondan sonrada uzun bir süre göbekte pıhtı kalmıştı hemen nomral göbek görünümünü almamıştı herşey normale döndü derken yine pıhtı olmuş