benuykukadiniyimm Sedaaa55 bebekten bebeğe değişir eğer çok gazlı bi bebek değilse gaz sorunu çok yaşamadıysanız yedirin bence. Benim kızımda 8.5 aylık yiyor kendisi gazını çıkarıyor
ilkaay0 Sedaaa55 7,5 aylık daha önce vermek aklıma gelmemişti bende deneyeyim bir ara ☺️ üzerine biraz kimyon ve zeytinyağı ekleyebilirsin gaz çıkışı için yardımcı olur
Sedaaa55 ilkaay0 hep aynı şeyleri geçirmekten çok sıkıldım napıyım değişik şeyler arıyorum yavaş yavaş da herşeyden yesin istiyorum