anonim33 yani açıkçası her bebek aynı değil bende çok karşı idim ama inan bazen de çok faydası oluyor şu yönden işim oluyor asla odada tek kalmak istemiyor e bende sürekli dibinde olmamı istiyor ne bir iş yapabiliyordum ne yemek yiyebiliyordum asla fırsat vermiyordu . Şuan 7 aylık 1 aydır kullanıyoruz işim olduğu sürece koyuyorum sonrasını yere bırakıyorum yanına oturuyorum oyuncaklarıyla zaman geçiriyorum. Çok da seviyor onun içinde vakit geçirmeyi