Kizim tam 16 aylık yeni yeni fark ettim parmak ucuyla yürüyor evde de dışarıda da aynı sağlıklı ocağında doktora söyledim o da devam ederse doktora götürün dedi düz tabandan kaynaklıymış sanırım ben gibi durumu başında olan var mı acaba beni bilgilendirse