Semanurrrrr Kızlar selam. 10 ay önce sezeryan doğum yaptım karnım çok fazla sarktı tavsiyesi olan var mı?
ilkaay0 Semanurrrrr Tavsiye için biraz geç kalmışsın 😁 ilk başlarda olsa korse kullan vs derdim ama şimdi bol bol alt karın egzersizleri yapmalısın
sezer2022 Semanurrrrr 15 ay oldu spor yaptım, krem kullandım,, kavitasyona gittim yok anam yok göbek gitmiyor 🤣🤣 en sonunda pantolonlarıma lastik diktirdim
1gunes Semanurrrrr spor yapin toparlıyor kesiklikle düzenli olarak karin calisin benkmde oglum 10 aylik spor ve diyet yapiyorum