Merhabalar,
Bebeğim henüz 41 günlük. Başta sezeryan nedeni ile sütümün azlığı ve sarılık değerlerinin artması ile ilk ay mama takviyesi kullandık. 20 dk sağ 20 dk sol memeyi emzirdikten sonra halen açsa mama takviye ediyordum. Çok şükür sütüm arttı. Sarılık riski bitti. Mamayı azalttık. Günde 1 e düşürdük. Fakat bu defa memede kalma süresi çok uzadı. Örneğin 12 45 te başlanan emzirme 14 45 te bitmiş. 2 kez mola verdik lavabo ve su içmem için. Onlarda ağlama krizli bitti. Memede kalma süresi bazen 3 saati bulabiliyor. Her an aktif emmese de 30 sn dinlenip devam ediyor. Bu durum normal mi? Yoksa sütüm az ve bebek karnı doymadığı için mi ayrılmak istemiyor?
İlk ayın sonunda biberonu azaltmak için çırpınırken şimdi emzirirken uyumamak için yollar arar oldum. Günde 12 saati geçiyor emzirme süremiz çünkü. Bu konuda bilgisi olan annelerimiz var mıdır acaba?