Mnkksercem Karın ağrısı olduğunu düşünüyorum 6.5 aylık ne yaptıysam rahatlamadı hastaneye götürsem ne yaparlarki
EsrraZ Mnkksercem ilaç verirler canım kontrol ederler karnının ağrıdını nerden anladın ovunca daha çok ağladığı için mi
kirikkalp Mnkksercem gazı vardır belki bebe yağı ile masaj yaptınız mı veya ılık duş? Lavman yapabilirler
Mnkksercem kirikkalp hepsini yaptım canım gaz yaptı ama karnından çok ses geliyor büyük tuvaletini de dün akşam yaptı