dearsementa Bence emzik almadığı için sevinin, bırakması çok zor. Ki her bebek alacak diye de bir şey yok, etken doğduğu için yenidoğan döneminde doktor emişi güçlensin diye kullandırdı. 2. Ayda bıraktık 14 aylık bir daha da hiç almadık. En iyisi anne memesi ❤️🔥