bebelac Merhaba sezeryanla doğum yapalı 43 gün oldu ama bacaklarımda inanılmaz bir ağrı var spor yaparsınız ve hamlanır ya o şekilde 40 kontrolüne gidemedim böyle olup vitamin magnezyum falan kullanıyor musunuz 😣😢