Mellbarn Bahsettiğiniz şey hırıltılı nefes almak mı acaba yoksa sümük nedeniyle burun tıkanıklığı mı? Yanlış anlamayın ilk başta ben de ikisini karıştırıyordum, hırıltılı nefes alıyordu bizimki ama normalmiş. Burun tıkanıklığı ise 1 aydan sonra başladı nerdeyse. serum fizyolojik zaten hiç eksik olmadı evimizden. Mustela öneririm. Önce onunla yumuşatıyorum biraz bekleyip gitmezse otribebe ile alıyorum. Zaten burun delikleri çok küçük oluyor, defalarca bakardım burun deliğine bu burdan nasıl nefes alıyor daracık diye :) hiç endişe etmeyin.