Mellbarn canım benim bebeğim 4 bucuk aylık doğdu 1 hafta oldu sirek burnunu aspratörle almaya başladım çünkü ağızlarından nefes alma yetileri yok. Bebek burun damlaları oluyo serum fizolojik,tüp şeklinde. Burnuna biraz sık ama damla damla değil böyle sık yani birazcık iki deliğede, dizine yatır sırtına patpat yap ki genzi aşağı insin. Hatta korkmazsan kafasını az biraz aşağı sarkıtıp patlatla ki, ne varsa insin buruna. Sonra yastıga yatırır pozisyonda koy, biraz dik olması önemli . Aspiratör ile çek ne hızlı ne yavaş,korkma çok sert çekmediğiniz için canlarının yanması ihtimal bile değil, sadece sinirleri bozuluyo korkuyolar,ondan ağlıyolar. Ağlamasın istiyosan emzik yada baş parmağını büküp eklem yerini ağzına sokup emmesini sağlayabilirsin. Bu şekilde daha sakin oluyolar. Benim oglum hala basbas bagırıyor alırken ama yapacak bir şey yok. Ya şırınga yöntemiyle bi dolu sırınga tüpüyle yıkayacagız yada aspratör yardımıyla düzenli şekilde alacağız baska care yok. Ayrıca süt damlat falan diyenlere bakma Allah aşkına, her şeye çare ilaçlar ve ürünler üretilmiş,onları kullanmak varken maceraya gerek yok.