Arkadaşlar merhabalar öncelikle 3 aylık bebeğim var alması gereken kiloyu almadığı için mama takviyesi önerdi doltorumuz ama bebeğim mamayıda kabul etmiyor söa optıpro ve hip aldım ama içmiyor sütümün kilo aldırması için neler yiyebilirim sütüm var ama kilo almıyor bebeğim ya da mamayı nasıl verebilirim avent ve dr browns biberonla verdim ama kusturuyor kendini ağlıyor almıyor