1gunes 3 aylıkken yaptık biz bizimki çok sıkıntılı geçti hiç susmadı kendinş yırtarak ağladı ne yaptıysam susmadı emzik verdim almadı biberon mama yaptım içmedi sadece ağladı malesef inene kadar o yüzden bazı bebekler ne yaparsan yap kendi bildiğini okuyor . Yine de basınç için emzik ya da mama verin iniş kalkışta ya da uyutmaya çalışın binmeden önce