15 aylık bebeğim gece 2 saatte 1 saatte yada 3 saatte bi uyanıp emmek istiyor ve ben bu durumdan yorulduğum için yanıma yatırıyorum ama yine bu aralıklarla kalktığı için o kadar zorlanıyorum ki ne yapmam lazım vücudum çok yorgun artık geceleri sürekli uyuyup uyanmak beni çok yoruyor mama versem kesintisiz uyur mu