İki buçuk aydır süren kakada kanla mücadele ediyorum bebeğim 2 Aylıkken kakada kan gördüm öncelikle bir hafta hastanede yattık sonrasında iki üç gün düzeldi tekrar başladı aleji bölümüne götürdük yüksek derecede yumurtaya alejisi çıktı bebeğimin yumurta diyeti yaptm ara ara unuttum paket gıdalarda ve keklerde kaçırmış olsamda duzeli yaptım diyebilirim ama hâlâ geçmedi hergun 3-4 defa kanlı bez görmekten psikolojim bozuldu artk benim durumumu yasayip düzelen bebeği olan annaler var mı acaba